معرفی دانشگاه آدلفی
دانشگاه آدلفی (Adelphi University) تأسیس ۱۸۹۶، در لانگ آیلند در شهر گاردن سیتی در ایالت نیویورک واقع شده است . یکی از اهداف این دانشگاه وجود ملیت های مختلف برای ایجاد جو چند فرهنگی برای دانشجویان و ارائه خدمات آموزشی مناسب، حرفه ای و معتبر برای دانشجویان است.
این دانشگاه سالانه پذیرای دانشجویان زیادی از بیش از 50 کشور جهان میباشد . دانشگاه آدلفی در مقطع کارشناسی بیش از 5000 و مقطع کارشناسی ارشد بیش از 2500 دانشجو دارد . فارغ اتحصیلان این دانشگاه امکان همکاری با شرکت هایی نظیر Goldman Sachs, Pixar and the New York Stock Exchange. را دارند. این دانشگاه دارای بیش از ۱۰۰۰ عضو هیات علمی به صورت پاره وقت و تمام وقت میباشد ، دانشگاه آدلفی به یک مرکز حرفه ای گسترش دانش آموزان با طیف وسیعی فرصت های حرفه ای متصل می باشد و همچنین برنامه های فوق برنامه ای و دانشگاهی تخصصی ترویج مشارکت دانشجو در خدمات مدنی و جامعه است. دانش آموزان آدلفی با دسترسی آزاد به مشاوره دانشجویی، راهنمایی شغلی، توصیه کمک های مالی و نظارت و سایر خدمات، می توانند زندگی دانشجویی بسیار خوبی را تجربه کنند. فاصله دانشگاه تا نیویورک حدود ۴۵ دقیقه می باشد وتنها چند مایل اززیبا ترین سواحل و پارک لانگ آیلند فاصله دارد.
در آدلفی شما از توجه شخصی اساتید در کلاس های کوچک که معمولا 10 دانشجو دارند لذت خواهید برد.هم چنین می توانید در گستره وسیعی از فعالیت های دانشگاهی، کارآموزی و فرصت های اجتماعی و رویدادهای فرهنگی شرکت کنید. اهداف دانشگاه آدلفی عبارتند از:
1-ارتقاء تجربه تحصیلی دانشگاهی
دانشگاه سرمایه گذاری متمرکی برای توسعه برنامه های تحصیلی در چهار ه حوزه ی: هنر و علوم انسانی، STEM و علوم اجتماعی، حرفه و سلامت انجام می دهد. کیفیت، تحویل و تنوع برنامه های تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکترا) و تحقیق را برای رشد تخصص و گسترش افزایش می دهد.کالج مطالعات حرفه ای و ادامه تحصیل را برای تقویت یادگیری مادام العمر و افزایش ارزش دانشگاه آغاز خواهد کرد. بهترین شیوه ها را برای دانشجویان مقطع کارشناسی و انتقال دانشجویان به منظور افزایش تنوع و کیفیتارائه می دهد.
2-شرکت در آموزش و یادگیری موثر برای همه دانشجویان
دانشگاه آموزش و یادگیری موثر برای همه دانشجویان، تکمیل شده با تحقیقات گسترده و منحصر به فرد و مسیری برای برنامه های تحصیلی تخصصی و کارآموزی ارائه می دهد. با حمایت از تحصیلات، تحقیق، کار خلاقانه و تدریس نوآورانه در تمامی رشته ها، استاد دانشگاهی خود را ایجاد خواهد کرد.دانشگاه درک عمیق تری از مسائل جهانی را از طریق افزایش برنامه های بین المللی و تحصیل در خارج از کشور، ایجاد برنامه هایی با تجدید نظر بیشتر جهانی، گسترش حضور دانشگاهی ا در مرکز منهتن و به حداکثر رساندن جذابیت نزدیکی در نیویورک، ایجاد می کند. تصویر جهانی خود را در سراسر جهان را با توسعه و اجرای دوره های بیشتر گسترش خواهد داد.
3-در رشد هوشمند شرکت کنید
Adelphi رشد هوشمندانه را در بر خواهد گرفت. از طریق بهبود جمع آوری کمک های مالی، سیستم های تجاری نوآورانه و ثبت نام به خوبی مدیریت، ما یک موسسه قدرتمند اما واکنشی ایجاد می کنیم که می تواند بیش از 8،300 دانش آموز را در اختیار بگیرد.
4-به دست آوردن سطح ملی در حمایت از دانشجویان
دانشگاه همچنان بر برنامه های فارغ التحصیلی و ریاست نگهداری برای هر دانش آموز تأکید خواهد کرد و باشگاه ها، گروه های آموزشی و گروه های پشتیبانی را برای پاسخ دادن به منافع دانش آموزان اضافه خواهد کرد.روش های بیشتری برای دانش آموزان برای یادگیری، زندگی و هدایت در نیویورک ایجاد می کند که بیشترین ارتباط نزدیک خود را با شهر نیویورک و پیشرفت کارآموزی، حرفه ای، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی تجربه می کندو گزینه های مسکن را گسترش می دهد تا همه دانش آموزان بتوانند گزینه ای را که ترجیح می دهند پیدا کنند. دانشگاه همچنان برای ایجاد برنامه ورزشی پر جنب و جوش برای دانشجویان ورزشکاران و طرفداران ادامه خواهد داد.
5-آماده شدن دانشجویان برای شغلی و زندگی هدف
Adelphi یک برنامه جدید شکاف با فرصت های یادگیری خدمات در Garden City و Manhattan توسعه خواهد داد. ارائه راهنمایی مالی و افزایش پشتیبانی دانشجویان و خانواده ها
دانشگاه راهنمایی های مالی و حمایت بیشتر برای دانشجویان و خانواده های آنها، از جمله بورس تحصیلی، کمک هزینه تحصیلی و کمک های مالی برای همه از دبیرستان را از طریق دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد.
6-استخدام و نگهداری دانشکده، کارکنان،دانشجویان و مدیران گوناگون
دانشگاه باعث حفظ و جذب اساتید و کارکنان مختلف از طریق مشاوره، توسعه حرفه ای و فرصت های شبکه می شودو برنامه های مربیگری ا را برای دانش آموزان کمتر تحت تأثیر قرار می دهد با تمرکز بر فرصت های کلیدی برای آنها از طریق جهت گیری و در طول سال اول دانشجویان و با فراهم آوردن فضاهای دانشگاهی که در آن گروه های وابستگی می توانند جمع شوند، گسترش می یابد.
دانشگاه برای رشد تنوع دانشجویان ما بین المللی را در بر می گیرد و همچنان با افتخار حمایت از پل های خود را به برنامه آدلفی برای دانش آموزان در زمینه طیف اوتیسم یا سایر تفاوت های یادگیری ادامه خواهد داد. این دانشگاه منابع، برنامه ها، فن آوری ها و ابزارهای پشتیبانی را برای کمک به موفقیت و موفقیت همه دانش آموزان، اعضای هیات علمی و کارکنان افزایش خواهد داد و آموزش های فراگیر را با ارائه برنامه های آموزش پویا پاسخگو فرهنگی، یادگیری طراحی جهانی و راهبردهای سازمانی برای آموزش دانش آموزان معلول و دانشجویان بین المللی، تدوین می کند.
7- افتخارات دانشگاه را افزایش می دهد
دانشگاه برنامه هایی برای مشارکت با فارغ التحصیلان ، آموزش ،آگاهی از دستاوردهایشان و ارتباط طول عمر به Adelphi از طریق برنامه های توسعه و توسعه مجموعه ای از خدمات متناسب با زمینه های خاص از تخصص و منافع آنها را تدوین کرده است.دانشگاه یک برنامه جامع والدین و خانواده ایجاد خواهد کرد که آنها را به طور کامل با زندگی دانشجویی درگیر می کند.دانشگاه همچنان به ساخت یک پل به نزدیکی شهر نیویورک با برنامه نوآورانه نوآوران NYC ادامه خواهد داد و دانشگاه را به عنوان یک منبع برای رشد کسب و کار منطقه ای با شرکای قوی و برنامه های وابسته ارتقا خواهد داد، مشارکت های سازمانی، جامعه و دولت را برای رشد آموزش، تحقیق و خدمات دانشگاه افزایش خواهد داد.
گاردن سیتی یک منطقهٔ مسکونی در ایالات متحده آمریکا است که در نیویورک واقع شدهاست و ۲۲٬۳۷۱ نفر جمعیت دارد و ۲۷ متر بالاتر از سطح دریا واقع شدهاست. لانگآیلند نام جزیره و قسمتی از ایالت نیویورک میباشد که در انتهای شرقی شهر نیویورک قرار گرفتهاست. این جزیره ۷٬۴۵۰٬۰۰۰ نفر جمعیت دارد و ۱۹۰ کیلومتر طول دارد. محلات بروکلین و کویینز در این جزیره قرار دارند. از دانشگاههای این منطقه از نیویورک میتوان دانشگاه هوفسترا، دانشگاه آدلفی، و دانشگاه ستونی بروکز را نام برد.
نیویورک پرجمعیتترین شهر ایالت نیویورک و ایالات متحده آمریکاست که از ۵ ناحیه شامل برانکس، بروکلین، منهتن، کوینز و استیتن آیلند تشکیل شدهاست. این شهر یکی از قطبهای فرهنگی، سیاسی و اقتصادی جهان است. عدهای به دلیل اهمیت سیاسی، اقتصادی و فرهنگی منحصربهفرد نیویورک، این شهر را پایتخت جهان نامیدهاند. نیویورک با مساحت ۱۱٬۳۲۷ کیلومتر مربع، وسیعترین شهر جهان است. در میان شهرهای بزرگ جهان، تولید ناخالص داخلی نیویورک در زمره بیشترینها قرار دارد که از نظر ارزش اسمی، میتوان به تنهایی آن را با کشور بزرگی مثل روسیه مقایسه کرد. نیویورک با داشتن بیش از ۵۳ آسمانخراش با ارتفاع بیش از ۲۰۰ متر، بیشترین تعداد آسمانخراش را در میان شهرهای دنیا داراست. نیویورک حدود ۲۰ میلیون نفر جمعیت دارد. بازار بورس نیویورک، بزرگترین بازار بورس جهان در معاملات دلاری است که در خیابان وال استریت قرار دارد. مرکز اصلی سازمان ملل متحد در کلانشهر نیویورک و همچنین مجسمه آزادی، مهمترین نماد ایالات متحده آمریکا در نیویورک واقع شدهاست. نیویورک از شهرهای مهاجرپذیر ایالات متحده است. در سال ۲۰۱۸ میلادی لاتینوها ۲۴٪ از جمعیت منطقه کلانشهری نیویورک را تشکیل میدادند. به ترتیب ۲۷ و ۲۱ درصد از جمعیت لاتینوی این منطقه از تبار پورتوریکویی و دومینیکنی هستند. نیویورک یکی از متنوع ترین شهرهای دنیا از لحاظ نژاد و زبان است. مردم این شهر به ۸۰۰ زبان مختلف صحبت می کنند.
علاوه بر شرایط مناسب زندگی و تحصیل، نیویورک جاذبههای فرهنگی بسیاری نیز دارد که می توانید در کنار تحصیل از زندگی در نیویروک نیز لذت ببرید. پارک مرکزی نیویورک محلیست که شاید گرانترین زمینهای شهر نیویورک در دور تا دور آن قرار دارند. کتابخانه عمومی شهر نیویورک از بزرگترین کتابخانههای عمومی جهان است و موزه گوگنهایم، موزه تاریخ طبیعی آمریکا، و موزه متروپولیتن نیویورک که در مجاورت سنترال پارک قرار دارد محتویاتی دارند که در جهان نظیرشان را نمیتوان یافت. همچنین از موزه هنر مدرن که در بخش منهتن قرار دارد، به عنوان تأثیرگذارترین، موزه مرتبط با هنرهای مدرن در جهان یاد میشود. سالن اپرای متروپولیتن نیویورک یکی از دوازده مؤسسه بزرگ فرهنگی مرکز هنرهای نمایشی لینکلن در نیویورک میباشد.کلوپهای شبانه و استادیومهای ورزشی شهر نیویورک به وفور شاهد برگزاری کنسرتهای فراوانی از گروههای مشهور موسیقی آمریکایی و جهانی است. به دلیل وفور آسمانخراش و افق معروف شهر، بسیاری از فیلمهای هالیوودی در این شهر فیلمبرداری میشود. پیتزای نیویورکی از غذاهای محبوب نیویورکیها است.
در این شهر جمعیت قابل توجهی از ایرانیان نیز زندگی میکنند. به همت گروهی از فعالان جامعه ایرانیان نیویورک، هرساله و از سال ۲۰۰۵ میلادی، به مناسبت عید نوروز، رژهای با نام رژه نوروزی ایرانیان نیویورک در خیابانهای نیویورک برگزار میشود که درآن دهها هزار تن از ایرانیان و دیگر اقوامی که عید نوروز را جشن میگیرند به همراه دیگر ساکنین شهر در خیابانهای معینی از منهتن به جشن و پایکوبی میپردازند. همچنین مرکز یکی از بزرگترین و جامعترین پروژههای ایرانشناسی به نام دانشنامه ایرانیکا نیز در این شهر و در دانشگاه کلمبیا قرار دارد.
قلب تجاری ایالات متحده آمریکا در شهر نیویورک واقع است. مرکز تجارت جهانی در ناحیه منهتن قرار داشت. همچنین فرودگاه بینالمللی جان اف کندی، یکی از سه فرودگاه بینالمللی شهر نیویورک میباشد. در حالیکه روزنامه اقتصادی وال استریت ژورنال در این شهر چاپ میشود، نبض تجارت سهام کشور در خیابان وال استریت و در بازار بورس نیویورک و بورس الکترونیکی قرار دارد.
میدان تایمز مرکز اصلی تئاتر و نمایش شهر نیویورک شناخته شده و همواره تعداد زیادی بازدید کننده به این محل مراجعه میکردند، به همین دلیل از زمان های دور تا امروز میدان تایمز محل مناسبی برای نصب تابلو های تبلیغاتی محسوب می شود. امروزه این تابلوهای تبلیغاتی خود تبدیل به جاذبه گردشگری شده و این منطقه از نظر ساختمان هایی که بتوان روی آن ها تابلو نصب کرد با کمبود رو به رو شده است. تعداد زیادی رستوران و فروشگاه های مختلف در این میدان وجود دارند که نمایی جالب و دیدنی در بین چراغ ها و نور تابلوهای تبلیغاتی به این محل داده اند. این میدان علاوه بر تماشاخانه های متعدد همچنین به دلیل وجود مراکز سرگرمی و تفریحی بسیار عالی شهرت دارد. مظمئنا می توانید بعد از دانشگاه غروب هایتان را در این میدان بگذرانید.
دانشگاه آدلفی دریک نگاه
شعار: Literal translation: "Life without learning is death" "The Truth Shall Make Us Free"
نوع دانشگاه: خصوصی
سال تاسیس: 1896
موقوفه مالی: $175 million
موقعیت: Garden City, New York, U.S
وبسایت: www.adelphi.edu
|
|
تعداد دانشجویان: 7,859
تعداد دانشجویان کارشناسی: 5,103
تعداد دانشجویان تحصیلات تکمیلی: 2,756
تعداد اعضای هیات علمی: 1,013
|
رنگ: طلایی و قهوه ای
نام مستعار: Panthers
تیم های ورزشی: 23 Varsity Teams
نماد: Panther
|
رتبه بندی
نظام رتبه بندی |
رتبه |
Times |
278 |
U.S.News |
153 |
دانشکده ها
برنامه های تحصیلی مقطع کارشناسی دانشگاه آدلفی
Bachelor of Arts |
• 3+3/4+3 Early Assurance Program with the Drexel University-Thomas Kline School of Law
• 4+4 Admissions Early Interview Program with the New York Institute of Technology College of Osteopathic Medicine
• Anthropology, B.A.
• Anthropology: Environmental Anthropology Concentration, B.A.
• Art History, B.A.
• Art: Studio Art, B.A.
• Biology, B.A.
• Chemistry, B.A.
• Communications, B.A.
• Communications, B.A.: Digital Production and Cinema Studies Concentration
• Communications, B.A.: Journalism and Public Relations Concentration
• Communications, B.A.: Media Studies Concentration
• Economics, B.A.
• English: Creative Writing Track, B.A.
• English: Literature Track, B.A.
• Environmental Studies, B.A.
• Fine Arts, B.A.
• French, B.A.
• History, B.A.
• Interdisciplinary Studies, B.A.
• International Studies: Business Track, B.A.
• International Studies: Political Science Track, B.A.
• Latin American Studies, B.A.
• Liberal Studies, B.A.
• Literature, B.A.
• Mathematics, B.A.
• Philosophy, B.A.
• Physics, B.A.
• Political Science, B.A.
• Psychology, B.A.
• Social Science: Psychology and Human Service Professions Concentration, B.A.
• Social Science: Social Cultural Studies Concentration, B.A.
• Sociology, B.A.
• Spanish, B.A.
|
Bachelor of Arts or Bachelor of Science |
• 4+4 Early Acceptance Program (EAP) with the LECOM School of Dental Medicine
• Dentistry, B.A./B.S./D.D.S. (NYU
• General Education & Core Requirements
• Law, B.A./B.S./J.D. (Albany
• Medicine, B.A./B.S./D.O. (Lake Erie College of Osteopathic Medicine - LECOM
• Medicine, B.A./B.S./D.O. (Philadelphia College of Osteopathic Medicine - PCOM
• Medicine, B.A./B.S./D.O.( NEW YORK INSTITUTE OF TECHNOLOGY COLLEGE
• Optometry, B.S./O.D. (SUNY College of Optometry
• (Pre-Engineering, B.A./B.S./M.S. (Columbia
• (Scholar Teacher Education Program (STEP
• The Scholar Teacher Education Program (STEP), B.A. or B.S/M.A
• Veterinary Medicine, B.A. or B.S./D.V.M. (Ross University School of Veterinary Medicine
|
Bachelor of Business Administration |
• Accounting, B.B.A
• Management, B.B.A
• Management: Finance Specialization, B.B.A
• Management: Human Resource Management Specialization, B.B.A
• Management: Management Information Systems Specialization, B.B.A
• Management: Marketing Specialization, B.B.A
|
Bachelor of Business Administration/Master of Business Administration |
Accounting Five Year B.B.A./M.B.A |
Bachelor of Fine Arts |
Art and Design Education, B.F.A
• Art Education (Pre-K-12), B.F.A
• Art: Studio Art, B.F.A
• Art: Studio Art, Graphic Design Concentration, B.F.A
• Dance, B.F.A
• Theatre Arts: Acting, B.F.A
• Theatre Arts: Design/Technology, B.F.A
|
Bachelor of Science |
• Accelerated Nursing Program, leading to the B.S. in Nursing
• Biochemistry, B.S.
• Biology, B.S.
• (Business, B.S. (through College of Professional and Continuing Studies
• Chemistry, B.S
• Communication Sciences and Disorders, B.S
• Computer and Management Information Systems, B.S
• Computer and Management Information Systems: Game Development Concentration, B.S.
• Computer and Management Information Systems: Information Security Concentration, B.S.
• Computer Science B.S
• Criminal Justice, B.S
• Emergency Services Administration, B.S
• Exercise Science, B.S
• Finance, B.S
• Interdisciplinary Studies, B.S
• Marketing, B.S
• Mathematics, B.S
• Music Education, B.S
• Music, B.S
• Music: Composition Concentration, B.S
• Music: Vocal Performance Concentration, B.S
• Natural Sciences, B.S
• Neuroscience, B.S. - Cognitive Neuroscience Concentration
• Neuroscience, B.S. - Molecular Neuroscience Concentration
• Nursing, B.S
• Nursing, R.N. to B.S
• Physical Activity Studies, B.S
• Physical Education: Teaching, B.S
• Physical Therapy, B.S./D.P.T. (New York Institute of Technology
• Physical Therapy, B.S./D.P.T. (New York Medical College
• Physics, B.S
• (Podiatry, B.S./D.P.M (New York College of Podiatric Medicine - NYCPM
• Sport Management, B.S
|
Bachelor of Social Work |
ANSWER Program Leading to Bachelor of Social Work, B.S.W
• Social Work, B.S.W
• Social Work: Child and Family Studies Concentration, B.S.W
|
برنامه های تحصیلی مقاطع تحصیلات تکمیلیدانشگاه آدلفی
Master of Arts |
• Adolescence Education, M.A.: Accelerated Program
• Art Education, M.A.
• Childhood Education: Pre-Certification, M.A.
• Community Health Promotion, M.A.
• Early Childhood Education: In-Service, M.A.
• Early Childhood Education: Pre-Certification, M.A.
• Educational Leadership, M.A.
• Educational Technology, M.A. (Certification)
• Educational Technology, M.A. (Non-Certification)
• Educational Theatre (Non-Certification), M.A.
• Educational Theatre, P-12 (Certification), M.A.
• English Education with Dual Certification Track: English 7-12 and Theatre P-12, M.A.
• English Education, M.A.
• General Psychology, M.A.
• General Psychology: Substance Abuse Counseling Concentration, M.A.
• Health Education, M.A.
• Health Education: Graduate Alternative Teacher Education (GATE) Program in Health, M.A.
• Mathematics Education, M.A.
• Mental Health Counseling, M.A.
• Mental Health Counseling: Global Mental Health Concentration, M.A.
• Mental Health Counseling: Substance Abuse Counseling Concentration, M.A.
• Physical Education: (Non-Certification) M.A.
• Physical Education: Graduate Alternative Teacher Education (GATE) Program, M.A.
• School Psychology, M.A.
• Science Education (Biology, Chemistry, Physics, or Earth Science), M.A.
• Social Studies Education, M.A.
• TESOL: Certification Track, M.A.
• TESOL: Non-Certification Track, M.A.
|
Master of Business Administration |
Global Business Management, MBA
• Management, M.B.A.
• Management: Accounting Specialization, M.B.A.
• Management: Finance Specialization, M.B.A.
• Management: Health Services Administration Specialization, M.B.A.
• Management: Human Resource Management Specialization, M.B.A.
• Management: Management Information Systems Specialization, M.B.A.
• Management: Management Specialization, M.B.A.
• Management: Marketing Specialization, M.B.A.
• Management: Sport Management Specialization, M.B.A.
• Professional Business Administration (Accelerated Format)
|
Master of Fine Arts |
Creative Writing, M.F.A. |
Master of Public Health |
• Public Health, M.P.H
|
Master of Science |
• Adolescent Students with Disabilities in Inclusive Settings: In-Service Generalist with Extension, M.S.
• Adolescent Students with Disabilities in Inclusive Settings: In-Service Generalist with Optional Extension, M.S.
• Adolescent Students with Disabilities in Inclusive Settings: Pre-Service Dual Generalist with Extension, M.S.
• Adult Gerontology Primary Care Nurse Practitioner, M.S.
• Bilingual Childhood Special Education in Inclusive Settings – Alternative Certificate: Transitional B Program, M.S.
• Bilingual Childhood Special Education in Inclusive Settings – Tri-Certification: In-Service Track, M.S.
• Bilingual Childhood Special Education in Inclusive Settings – Tri-Certification: Pre-Service Track, M.S.
• Biology: Non-Thesis Option, M.S.
• Biology: Research Thesis Option, M.S.
• Biology: Biotechnology, Research Thesis Track, M.S.
• Biology: Biotechnology, Scholarly Paper Track, M.S.
• Biology: Concentration in Ecology, Evolution, and Conservation Biology, M.S.
• Biology: Concentration in Molecular Biology, M.S.
• Biology: Concentration in Physiology, M.S.
• Childhood Special Education in Inclusive Settings— Dual Certification: In-service Track, M.S.
• Childhood Special Education in Inclusive Settings— Dual Certification: Pre-service Track, M.S.
• Childhood Special Education Studies: Non-Certification Track, M.S.
• Childhood Special Education: In-Service Track, M.S.
• Communication Disorders, M.S.: Speech-Language Pathology
• Early Childhood Special Education, Dual Certification - In-Service, M.S.
• Early Childhood Special Education, Dual Certification - Pre-Service, M.S.
• Early Childhood Special Education, Single Certification - In-Service, M.S.
• Emergency Management: Homeland Security Track, M.S.
• Environmental Studies: The Global Human Environment Concentration, Specialization in Business/Environmental Economics, M.S.
• Environmental Studies: The Global Human Environment Concentration, Specialization in Environment and Health, M.S.
• Environmental Studies: The Global Physical Environment Concentration, M.S.
• Exercise Science, M.S.
• Healthcare Informatics, M.S.
• Infant Mental Health and Developmental Practice, M.S.
• Literacy Education: Birth–Grade 6 and Grade 5-12, M.S.
• Literacy Education: Birth–Grade 6, M.S.
• Literacy Education: Grade 5–12, M.S.
• Nursing Administration, M.S.
• Nursing Education, M.S.
• Nutrition, M.S.
• Psychiatric Mental Health Nurse Practitioner, M.S.
• Sport Management, M.S.
• Supply Chain Management, M.S.
|
Master of Social Work |
• Bilingual School Social Work
• Social Work, B.S.W.-M.S.W. Advanced Standing
• Social Work, M.S.W.
• Social Work, M.S.W., 16 Month Spring Start
• Social Work, M.S.W., One Year Residency
• Social Work, M.S.W., Part Time
|
Doctor of Audiology |
• The Doctor Of Audiology Program, Au.D
|
Doctor of Nurse Practitioner |
• Adult Gerontology Primary Care Nurse Practitioner, DNP
|
Doctor of Philosophy |
• Clinical Psychology, Ph.D
• Nursing, Ph.D
• Social Work, Ph.D
• Speech-Language Sciences and Disorders, Ph.D
|
Graduate Certificate |
Advanced Certificate in Autism and Severe or Multiple Disabilities
• Advanced Certificate in Autism Spectrum Disorders
• Advanced Certificate in Health Education
• Emergency Management Graduate Certificate
• Intensive Teacher Institute Program (ITI-BE/BSE) in Bilingual Education
• Intensive Teacher Institute Program (ITI-BE/BSE) in TESOL
• Intensive Teacher Institute Program (ITI-BSE) Bilingual Extension to TSSH/TSSLD
• Intensive Teacher Institute Program (ITI-BSE) For Bilingual Pupil Personnel, Advanced Certificate
|
Minor |
• Actuarial Sciences Minor
• African, Black and Caribbean Studies Minor
• Anthropology Minor
• Art History Minor
• Asian Studies Minor
• Biology Minor
• Business Minor
• Chemistry Minor
• Child and Family Studies in Social Work Minor
• Cinema Studies Minor
• Communications Minor
• Computer Science Minor
• Criminal Justice Minor
• Dance Minor
• Economics Minor
• English Minor
• Environmental Studies Minor
• European Studies Minor
• Forensic Anthropology Minor
• French Minor
• Gender Studies Minor
• Health Education Minor
• History Minor
• Human Resource Management Minor
• Italian Minor
• Latin American Studies Minor
• Marketing Minor
• Mathematics Minor
• Minor in Art Therapy
• Minor in Ethics, Law and Justice
• Minor in Graphic Design
• Music Minor
• Peace Studies Minor
• Philosophy Minor
• Physical Education Minor
• Physics Minor
• Political Science Minor
• Political Science: Public Service Minor
• Psychology Minor
• Public Health Minor
• Sociology Minor
• Spanish Minor
• Statistics and Data Analytics Minor
• Studio Art Minor
• Theatre Arts: Acting Minor
• Theatre Arts: Design/Technology Minor
• Video Game Design Minor
|
مدارک مورد نیاز برای اخذ پذیرش
مدرک و ریزنمرات مقطع پیشین |
توصیه نامه |
رزومه (CV) |
انگیزه نامه |
نمرات آزمون های زبان انگلیسی |
برای اطلاع از جزییات هر برنامه و ددلاین ها به لینک های بالا در قسمت برنامه های تحصیلی مراجعه نمایید. |
آمار و ارقامی از دانشگاه
Enrollment Statistics
Undergraduate |
Total |
Arts and Sciences |
1,834 |
Business |
628 |
Education |
397 |
Psychology |
323 |
Nursing |
1,551 |
Social Work |
136 |
(College of Professional and Continuing Studies (formerly University College |
266 |
General Studies |
131 |
Total
|
5,266 |
Graduate |
Total |
Arts and Sciences |
88 |
Business |
524 |
Education |
705 |
Psychology |
303 |
Nursing |
435 |
Social Work |
638 |
(College of Professional and Continuing Studies (formerly University College |
19 |
Total |
2,712 |
Undergraduate Special Programs |
Total |
Honors College |
255 |
Learning Resource Program |
93 |
Bridges to Adelphi |
105 |
Adelphi Student Demographic
|
New Freshmen |
Undergraduate |
Graduate |
Percent from out of state |
8.2% |
5.8% |
5.4% |
Percent international students |
4.2% |
4.0% |
14.5% |
Percent in residence halls |
37.3% |
22.0% |
1.5% |
Age |
Undergraduate |
Graduate |
Total |
Under 20 |
45.6% |
0.0% |
30.1% |
20 to 24 |
43.6% |
39.0% |
42.0% |
25 to 29 |
4.9% |
27.7% |
12.7% |
30 to 39 |
3.1% |
17.5% |
8.0% |
40 or above |
2.8% |
15.8% |
7.2% |
Gender |
Undergraduate |
Graduate |
Total |
Men |
31.6% |
26.3% |
29.8% |
Women |
68.4% |
73.7% |
70.2% |
Race/Ethnicity |
Undergraduate |
Graduate |
Total |
Asian/Pacific Islanders |
11.9% |
8.9% |
11.0% |
Black |
10.0% |
19.0% |
12.9% |
Hispanic |
18.5% |
16.0% |
17.7% |
Native American |
0.2% |
0.2% |
0.2% |
White |
57.0% |
53.7% |
55.9% |
(Multiethnic (two or more |
2.4% |
2.1% |
2.3% |
Full-time Undergraduate Demographic
Gender |
Men |
31.4% |
Women |
68.6% |
Race/Ethnicity |
Asian/Pacific Islanders |
10.9% |
Black |
8.6% |
Hispanic |
16.7% |
Native American |
0.2% |
White |
51.6% |
(Multiethnic (two or more |
2.2% |
Non-residents |
3.5% |
Unknown |
6.2% |
Pell Recipients |
Percent receiving Pell |
27.1% |
Admissions Statistics
First-time Freshmen |
Number of applicants |
11,851 |
Percent accepted |
73.1% |
(Enrollment/acceptance (yield |
13.1% |
Mean SAT Evidence-based Reading and Writing |
578.0 |
Mean SAT Math |
577.9 |
Mean total SAT |
1,154.8 |
Mean High School GPA |
3.5 |
In top twenty percent of high school class |
49.8% |
Undergraduate Transfers |
Number of applicants |
3,124 |
Percent accepted |
30.7% |
(Enrollment/acceptance (yield |
46.1% |
Mean previous college GPA |
3.2 |
Instruction
Student to Faculty Ratio |
Undergraduate |
10:1 |
Graduate |
11:1 |
Total |
10:1 |
Average Lecture Size |
Undergraduate |
23 |
Graduate |
16 |
Faculty
(Full-time (including library |
349 |
Part-time |
725 |
Part-time FTEs |
341.1 |
Percent FT Faculty w/terminal degree |
88% |
Percent FT Faculty w/tenure |
63% |
Percent of FT Faculty who are Women |
54% |
Percent of FT Faculty who are Minority |
25% |
(Degrees Awarded—2016-2017 (Summer, Fall, Spring
A.A. |
37 |
B.A. |
292 |
B.B.A. |
117 |
B.F.A. |
57 |
B.S. |
734 |
B.S.W. |
45 |
M.A. |
242 |
M.B.A. |
145 |
M.F.A. |
5 |
M.P.H. |
7 |
M.S. |
235 |
M.S.W. |
268 |
Advanced Certificate |
116 |
Au.D. |
6 |
Ph.D. |
28 |
Total Degrees Awarded |
2,334 |
Education after graduating from Adelphi
Baccalaureate |
Undergraduates who continue to pursue a degree education one year after graduation |
31% |
Students who reported continuing their education |
40% |
( Of those pursuing degree education in a Master’s Program (excluding M.B.A |
60% |
( Of those pursuing degree education in Business (M.B.A |
17% |
Of those pursuing degree education in Law |
2% |
Of those pursuing degree education in Medicine/Dentistry |
3% |
Of those pursuing degree education in Doctoral Programs |
5% |
Employment after graduating from Adelphi
Baccalaureate |
Employed within one year of graduation |
82% |
For those who work |
Found a job within two months of graduation |
19% |
Found a job before graduation |
41% |
Hold jobs related to their major area of study |
80% |
Retention and Graduation Rates
2011 six-year graduation rate |
67.5% |
2016 one-year retention rate |
79.8% |
(By Race/Ethnicity (2011 six-year graduation rate |
Asian |
73.9% |
Black |
52.8% |
Hispanic |
58.8% |
White |
71.1% |
(By Gender (2011 six-year graduation rate |
Men |
63.8% |
Women |
69.2% |
(By Pell and Federal Subsidized Loans (2011 six-year graduation rate |
Pell |
59.7% |
Federal Subsidized Loans, No Pell |
70.8% |
No Pell or Subsidized Loans |
72.3% |
Annual Tuition and Financial Awards
Tuition and Fees
Undergraduate |
Full-time |
$37,170 |
Part-time per credit |
$1,080 |
Room and Board (approximate annual cost of a standard double room, resident activity fee and gold meal plan) |
$14,360 |
Graduate |
Full-time |
$36,370 – $45,940 |
Part-time per credit |
$1,210 – $1,340 |
Financial Aid
Full-time New Freshmen |
Percent receiving institutional award |
88.3% |
Percent receiving any financial aid |
94.9% |
Full-time Undergraduate Transfers |
Percent receiving institutional award |
82.7% |
Percent receiving any financial aid |
88.4% |
Full-time Undergraduates |
Percent receiving institutional award |
86.0% |
Percent receiving any financial aid |
92.9% |
Percent of financial aid applicants receiving aid |
98.9% |
Average grant total |
$16,600 |
Average federal work study |
$340 |
Average loans |
$4,535 |
Average aid package |
$21,500 |
مشاهیردانشگاه آدلفی
|
|
|
|
|
Robert B. "Bob" Willumstad is a former Chairman and CEO of the American International Group. He was born in Brooklyn and grew up in Elmont on Long Island. His alma mater is Adelphi University |
Alice Hoffman is an American novelist and young-adult and children's writer, best known for her 1995 novel Practical Magic, which was adapted for a 1998 film of the same name. |
Jonathan David Larson was an American composer and playwright noted for exploring the social issues of multiculturalism, addiction, and homophobia in his work. Typical examples of his use of these themes are found in his works Rent and tick |
Carlton Douglas Ridenhour, known professionally as Chuck D, is an American rapper, author, and producer. As the leader of the rap group Public Enemy, he helped create politically and socially conscious hip hop music in the mid-1980s. |
Gregory Weldon Meeks is the U.S. Representative for New York's 5th congressional district, formerly in the 6th District since 1998. He is a member of the Democratic Party. |
|
|
|
|
|
Paul Ekman is an American psychologist and professor emeritus at the University of California, San Francisco who is a pioneer in the study of emotions and their relation to facial expressions. |
Earlene Hill Hooper represents District 18 in the New York State Assembly. Hooper's district includes large portions of Nassau County, New York |
William Jonathan Drayton Jr., better known by his stage name Flavor Flav, is an American musician, rapper, actor, television personality, and comedian who rose to prominence as a member of the hip-hop group Public Enemy. |
Gary Dell'Abate, also known by the nickname Baba Booey, is an American radio producer and has been the executive producer of The Howard Stern Show since 1984. His autobiography, They Call Me Baba Booey, was released on November 2, 2010 |
Edolphus "Ed" Towns Jr. is an American politician who served in the United States House of Representatives from 1983 to 2013. A Democrat from New York, Towns was Chairman of the House Oversight and Government Reform Committee from 2009 to 2011. |
|
|
|
|
|
Donna Geils Orender is a sports executive and a former collegiate and professional All Star basketball player. She was formerly president of the Women's National Basketball Association, and senior vice president of the PGA |
Karen Elizabeth Fraction Hamilton was an American actress, dancer and model from Flint, Michigan. She is probably best remembered as Dr. Perry, the Chief Medical Officer in seaQuest 2032 |
Michael Balboni is an American lawyer and politician from New York. He was a member of the State Assembly, the State Senate, and Deputy Secretary for Public Safety of the State of New York |
Alan ″Al″ Trautwig is a sports commentator with the MSG Network, ABC, NBC, NBC Sports Network, and USA Network. He does the pre-game and post-game shows for the New York Knicks and New York Rangers, as well as fill-in play-by-play for both teams |
Carmen Milagros Ortiz is an attorney, college instructor, and former United States Attorney for the District of Massachusetts. In 2009, she was nominated to the position by President Barack Obama |